MIND.....Your Life 

Mental träning+Självförsvar+Fysträning=Individutveckling

Strengthen Your Position!

MIND your shape and shape your MIND!



Det oslagbart bästa sättet att bygga upp en bra grundfysik är att använda "Världens Bästa Träningsredskap" efter 46 års träning upptäcker jag ständigt nya och roliga övningar.




Tänk om det fanns ett träningsredskap med vars hjälp du kunde träna alla kroppens muskler från alla tänkbara vinklar och få en fantastisk konditions och rörlighetsträning samtidigt. Det är smidigt att ta med sig överallt och tar ingen extra plats i hemmet.

Du kan få en fast rumpa, fantastiska ben, stenhårda bröstmuskler och en sixpack på magen. Ev "gäddhäng" och "kärlekshandtag" försvinner snabbt om du använder det dagligen. Det har dessutom livstids garanti.


Hur mycket skulle du betala för ett sånt redskap? 5 000:- 

10 000:-? Nej, det är ingen "Abtronic" eller "Orbitrac" eller nåt annat "mumbojumbo" som säljs på TV-shop.


Det är inte heller en vibratorplatta, löpband eller roddmaskin, inte någon av alla tekniska underverk som saluförs på gymen, där du kan komma i toppform samtidigt som du glor på TV.

Nej det här redskapet är faktiskt alldeles gratis och du äger redan ett. Detta underverk till maskin är din egen kropp! Tillsammans med planeten Tellus dragningskaft.


Detta redskap kan göra dig så stark att du kan bära hela planeten på dina armar, det är faktiskt vad du gör när du står på händer;)

Om du inte tror mig så prova det här, arbeta 1 min. vila 30sek.

med följande övningar:


1.Burpees

2.Hindu Pushups (eller nån annan form av pushups)

3.Sprawls

4.Hindu Squats (eller nån annan form av knäböj)

5.Bear Crawl (spring på händer o fötter m magen neråt)

6.Crab Walk (samma sak med magen upp)


Upprepa  hela programmet 3 ggr och du har fått en dynamitworkout på 27 min. om du orkar köra fullt tempo alla set är du i kanonform.

Tänk nu om du gör detta 3ggr i veckan, du lägger då ca 1,5 tim

i veckan på träning. Jag tror att många som tränar lägger den tiden på att ta sig till o från gymet.


Dessa 6 övningar är ju bara 6 av 100-tals som du kan variera med och om du tror att du är för stark för att bara träna med din egen kropp testa att stå på händer och göra armhävningar, är det för lätt testa med en arm. Enbens knäböj är en utmaning för dom flesta.


Att du sen får koordination, balans och smidighet på köpet gör väl inte saken sämre?


MIND....Your Body